سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

تمرین 4 ساعته کریمی پیش از شروع تمرینات تیمی



تمرین 4 ساعته کریمی پیش از شروع تمرینات تیمی

  تیم فوتبال پرسپولیس ، تمرین امروز خود را در هوایی آفتابی و در حضور نمایندگان مدارس فوتبال رئال مادرید و زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

تمرین عصرگاهی سرخپوشان در حالی انجام شد که مسوول مدرسه فوتبال باشگاه رئال مادرید و مسوول توسعه تجارت این باشگاه مطرح اسپانیایی در محل تمرین این تیم حضور داشتند.

در جریان تمرین قرمزپوشان، نمایندگان مدارس فوتبال باشگاه رئال مادرید از کلیه امکانات و تجهیزات درفشی فر بازدید به عمل آوردند. حضور آنها همراه با تشویق های بی امان هواداران پرسپولیس بود. هواداران با سر دادن شعاریی نظیر؛ « پرسپولیس جهانی، رئال کهکشانی»، «سردار متشکریم»، « پرسپولیس ، رئال، پیوندتان مبارک»، ضمن ابراز خشنودی و خوشحالی خودشان از اقدامات باشگاه، شور و حال خاصی در ورزشگاه ایجاد کرده بودند.

امروز همچنین تعداد زیادی از رسانه های مکتوب، تصویری و دیجیتال در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرده بودند.

در تمرین امروز ، بگوویچ حاضر و نظاره گر تمرینات بازیکنان بود. کریم باقری هم در تمرین سرخپوشان حضور داشت و دقایقی با نمایندگان باشگاه رئال مادرید صحبت کرد.

نیلسون اختصاصی تمرین کرد و چند نفر از بازیکنان نیز تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر فرهاد چیذری مربی بدنساز تیم انجام دادند.

تمرین امروز بخش های مختلفی داشت که یکی از مهمتر آنها، فوتبال پنج به پنج در نصف زمین بود که یحیی گل محمدی با وسواس خاصی آن را نظاره می کرد.

علی کریمی از ساعت 9 صبح تا 13 در درفشی فر حضور یافت و تمرینات خود را طبق برنامه انجام داد. فیزیوتراپی، آب درمانی، دویدن روی دستگاه و زمین چمن، کار با وزنه و توپ جزو برنامه های تمرینی او بود.

در پایان تمرین امروز سرخپوشان ، در کنار زمین چمن، جشن تولد کریم باقری با حضور بازیکنان و اعضای تیم برگزار شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: